Returnare produse

Conform Ordonantei de Urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, consumatorul beneficiază de o perioadă de 15 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere. Singurele costuri care cad in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. In acest caz, Clientul se obliga sa notifice SC ALL FASHION G&S SRL, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail ) in termen de maxim 15 zile calendaristice de la primirea produselor.

Clientul este responsabil sa se asigure ca produsele se vor returna in maxim 15 zile calendaristice. In caz contrar SC ALL FASHION G&S SRL poate refuza coletul. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi de consumator înainte de expirarea perioadei de 15 zile.

In cazul schimbului/rilor, comanda initiala este data de la care se calculeaza cele 15 zile calendaristice. Astfel clientul poate schimba in acest termen de cate ori doreste produsul/e

Clientul trebuie sa ne furnizeze un cont bancar in care valoarea produselor se inapoiaza.

In orice situatie de returnare a produselor (chiar si cand returnarea ii este imputabila SC ALL FASHION G&S SRL – colete deteriorate, produse gresit facute / gresit livrate, produse cu defecte de fabricatie), acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul initial, cu etichetele intacte, fara pete/miros si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Produsele returnate trebuie sa nu fie purtate, sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte, miros,pete,cu etichetele intacte etc (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu www.just4mens.ro).Aceste caracteristici le solicitam pentru ca produsul trebuie returnat la producator sau repus la vanzare.

Clientul beneficiaza o singura data de transport gratuit sau plata returnarii ( in functie de valoarea comenzii), in cazul unui al 2-lea schimb, isi va plati integral taxele de tur/retur, iar daca in final se doreste returnarea banilor, taxele de schimb produs sunt deduse din totalul comenzii initiale (  in functie de valoarea comenzii).

Clientul se obliga ca, inainte de expedierea returului sa sune sau sa completeze formularul de retur (LUNI pana Vineri 10:00 a.m. pana la 16:00 p.m.-Telefon: 0737 647 122 )

Telefonic vi se va comunica metoda de returnare sau il cititi mai jos:

-returul se face doar prin curier-platit si chemat de dvs. ( Adresa noastra este SC ALL FASHION G&S SRL–  CRAIOVA, B-dul 1 Mai, nr. 86, Jud Dolj, –Telefon: 0737 647 122 )

-prin completarea formularului de retur ne comunicati numele din comanda si contul iban pentru returnarea sumei

si daca doreste (nu este obligatoriu) poate trimite si  e-mail pe adresa contact@just4mens.ro , care sa contina:

–          Data expedierii coletului

–          Numarul facturii si contul iban

Schimbul de marime sau produs se efectueaza telefonic sau aici Schimb produse (just4mens.ro) de LUNI pana Vineri 10:00 a.m. pana la 16:00 p.m.-Telefon: 0737 647 122 , noi ne ocupam in acest caz de efectuarea schimbului si trimiterea curierului la dv.

La urmatoarele schimburi efectuate ne rezervam dreptul de a elimina posibilitatea de colet la schimb, doar primul schimb vi-l asiguram noi ca si transport daca comanda dvs depaseste 300 lei, la comenzile mai mici de 300 lei -clientul plateste transportul.

Daca produsul comandat nu este conform asteptarilor clientului (oricare ar fi motivul invocat de acesta), Just4men’S ofera posibilitatea clientilor de a-l returna.

Existe doua alternative in acest sens:
• schimbarea produsului cu un altul similar sau diferit, cu aceeasi valoare de achizitie;
• recuperarea contravalorii acestuia.

Important: Produsul trebuie returnat in termen de 15 zile lucratoare de la primire in starea in care a fost primit de catre client. Va rugam sa va asigurati ca produsele returnate sunt in aceeasi stare in care au fost receptionate fara semne de uzura.

Orice produs pe care îl veți returna trebuie să nu fie purtat sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele. Vă rugăm să folosiți un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc din accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele purtate, cu urme de uzură.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către client.

Notă: Ne rezervăm dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 4 retururi în ultimele 12 luni.

show